Pages - Menu

Ahad, 10 Julai 2011

Singgah blog aku sat , bleh ?

Blog Ben Ashaari bagi aku inspirasi untuk menulis blog dengan lebih konsisten lepas ni ... sebelum ini dah memulakan blog tetapi berhenti di tengah jalan. Sebenarnya ada saja isu yang aku nak beritahu pada orang lain dengan menulis. Tetapi ... eh .. banyak alasan pula. Jadi aku tidak akan buat alasan lagi.

Lagipun aku ada cita-cita nak menulis sebuah buku. Semoga penulisan di blog menjadi latihan untuk memperbaiki cara penulisan. Jumpa blog yang popular macam blog Ben Ashaari ni, buat aku teruja nak menulis. Semoga perkongsian dalam blog ini menjadi peringatan pada diri sendiri dan yang baik dijadikan panduan kepada pembaca ye!

So, sudi-sudilah singgah lagi ye kawan-kawan :)

1 ulasan:

  1. assalamualaikum.... dan salam perkenalan..... terimakasih singgah kat blog dan tinggalkan jejak kasih .... di sana hihihi... dah follow blog ni... a'aah kan boleh practice penulisan dengan lebih mantap walaupun bahasa yang digunakan tu bahasa pasar pun hihi.. tengok Ben,, sempoi je dia buat entry blog kan tapi menarik orang baca :))

    BalasPadam